dijous, 26 de maig del 2011

TORNEN LES XERRADES DEL CICLE "ORGANITZEM I CONSTRUÏM L'ALTERNATIVA"



Tercera xerrada del cicle "Organitzem i construïm l'alternativa", aquesta vegada ens parlarà Alícia Moragues militant d'Endavant i la Coordinadora Obrera Sindical (COS).

Ens farà una introdicció al pensament feminista

Tindrem taula informativa i de venda de material.

T'esperem a Benissa, al Casal Popular de Benissa (c/Sant Nicolau-3)

2 comentaris:

  1. Marineros,

    maulets de la marina...

    ... A MUERTO.

    no se vos veu el pél, acabats!

    ResponElimina
  2. A LA COMARCA SOLES NIA UNA ORGANITZACIÓ QUE TRIUNFA, I EIXA ES EL BLOC JOVE,TOTS ELS ATRES SOU MORRALLA, sobretot vosatros que porteu un any sense fer res, xe borreu el bloc i desfeuse, si esteu acabats...

    ResponElimina